Sinds enkele dagen krijg ik bij het opstarten van Internet Explorer op een Windows ME-machine telkens een zoeksite als homepagina te zien, daar waar dat vroeger Clarify was (of wat hadden jullie gedacht...). Ik mag in de Internet-opties Clarify terugzetten zoveel ik wil, telkens de computer herstart, krijg ik weer die rotpagina voorgeschoteld (cool-search heet dat onding, klik er in godsnaam niet naartoe!). Adaware en Spybot helpen niet: ze vinden niets abnormaals. Antivirus wordt permanent actueel gehouden.
Question
AvD
Sinds enkele dagen krijg ik bij het opstarten van Internet Explorer op een Windows ME-machine telkens een zoeksite als homepagina te zien, daar waar dat vroeger Clarify was (of wat hadden jullie gedacht...). Ik mag in de Internet-opties Clarify terugzetten zoveel ik wil, telkens de computer herstart, krijg ik weer die rotpagina voorgeschoteld (cool-search heet dat onding, klik er in godsnaam niet naartoe!). Adaware en Spybot helpen niet: ze vinden niets abnormaals. Antivirus wordt permanent actueel gehouden.
Hoe geraak ik van dat onding verlost?


Edited by Guest9 answers to this question
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.