se7en Posted November 9, 2003 Posted November 9, 2003 Mijn standalone versie spreekt geen externe programma's VB aan die ik via bericht verzenden aanspreek. Standalone is gemaakt met developer 6. Via Filemaker 6 heb ik hiermee geen problemen. Quote
0 Koen Van Hulle Posted November 9, 2003 Posted November 9, 2003 Misschien moet je ze eens proberen op te starten met de Troi-File plug-in. DIt zou wel moeten lukken met een runtime versie. Koen Quote
0 se7en Posted November 9, 2003 Author Posted November 9, 2003 Misschien moet je ze eens proberen op te starten met de Troi-File plug-in. DIt zou wel moeten lukken met een runtime versie. Koen Het het ondertussen ondekt. Ik kijk naar de map preferences 5.5 in mijn VB pakketje en ik had een update gemaakt naar 6.0 De bedoeling van het pakettje is pagina-instelling van de printer te veranderen. Alvast bedankt Quote
Question
se7en
Mijn standalone versie spreekt geen externe programma's VB aan die ik via bericht verzenden aanspreek.
Standalone is gemaakt met developer 6.
Via Filemaker 6 heb ik hiermee geen problemen.
2 answers to this question
Recommended Posts