bram Posted November 10, 2003 Posted November 10, 2003 Ik ben op zoek naar iemand die al een module / systeem heeft om stockbeheer te doen. Liefst iemand die al wat ervaring heeft met de autosector, of iemand die daar interesse voor heeft. Bedoeling is om samen wat uit te werken, met een andere partner. Quote
Question
bram
Ik ben op zoek naar iemand die al een module / systeem heeft om stockbeheer te doen.
Liefst iemand die al wat ervaring heeft met de autosector, of iemand die daar interesse voor heeft.
Bedoeling is om samen wat uit te werken, met een andere partner.
0 answers to this question
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.