Ga naar inhoud
  • 0

pdf uitvoer


metafose

Vraag

Ik heb een probleem.

 

Mijn toepassing moet nu ok pdf's exporteren met variabele lengte afhankelijk van het aantal records in een project

 

Mijn pdf vertoont de volgende problemen waar ik niet uitkom:

1) A4 instellen is onmogelijk en de pagina breaks zijn onbetrouwbaar

2) enkel de eerste 6 records staan in de pdf omdat dat de lengte is van het rapport

3) de velden worden niet dynamisch geresized en de layout instelling verschuiving zichtbaarheid veranderde geheel niks

 

Een serieus probleem dus. Het zou toch niet zo ingewikkeld moeten zijn om een rapport af te drukken of als pdf te bewaren waar de paginanummers onderaan staan, waar de afbeeldingen van records niet verknipt worden en waar de hele selectie in zit?

 

Iemand oplossingen?

alvast bedankt

Link naar reactie

11 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

bedankt

het gaat over velden met hetzij de biografie van een kunstenaar, hetzij de beschrijving van een kunstwerk enz

de afbeeldingen zijn containervelden

geen portals op dit niveau

een rapport met een aantal samenvoegvelden en voor de rest velden uit gerelateerde tabellen.

zou een eitje moeten zijn, maar lukt langs geen kanten

Link naar reactie
  • 0

ja maar ik blijf met één probleem zitten.

De rapporten tonen witte ruimten voor de records waar velden die ik als veld of als samenvoegveld toon en die ik laat schuiven.

dus die worden niet aangepast waardoor ik papier verpruts en pdf's krijg met witte blokken.

 

ik heb trouwens nog een tweede probleem elders een portal zou moeten filteren op een keuzelijst type en de text daarin (bijvoorbeeld endoscopie) dit is een keuzelijst bij foto's of video's die ik wil sorteren en filteren in een venster voor het overlopen van restauratieonderzoek

alvast bedankt

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...