Op mijn Mac (OS X 10.2.4) heb ik Filemaker Developer en een Filemaker Unlimited.
Ik wil enkele bestanden permanent open hebben in de Unlimited tewijl ik werk in de Developer die dan ook zonder omkijken gesloten kan worden terwijl de andere doordraaid.
Helaas krijg ik niet voor elkaar dat als Unlimited al draait dat andere bestanden automatisch in de Developer editie geopend worden. Ik heb dit wel in de Info/Open met: voorkeur ingesteld maar toch opend hij dan in het reeds active programma. Dit lijkt niet te horen zo.
Als ik de harde schijf van een andere computer op mijn buroblad heb staan opent hij zelfs wel eens een versie van de andere computer op!
Of is het misschien zelfs heel onverstandig om twee Filemaker te draaien op een computer.
Question
Frank ter Braak
Op mijn Mac (OS X 10.2.4) heb ik Filemaker Developer en een Filemaker Unlimited.
Ik wil enkele bestanden permanent open hebben in de Unlimited tewijl ik werk in de Developer die dan ook zonder omkijken gesloten kan worden terwijl de andere doordraaid.
Helaas krijg ik niet voor elkaar dat als Unlimited al draait dat andere bestanden automatisch in de Developer editie geopend worden. Ik heb dit wel in de Info/Open met: voorkeur ingesteld maar toch opend hij dan in het reeds active programma. Dit lijkt niet te horen zo.
Als ik de harde schijf van een andere computer op mijn buroblad heb staan opent hij zelfs wel eens een versie van de andere computer op!
Of is het misschien zelfs heel onverstandig om twee Filemaker te draaien op een computer.
3 answers to this question
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.