Ga naar inhoud
  • 0

Vraag sync


David N

Vraag

Beste,

Vraag ivm filemaker go :

Ik zou graag mijn data base kunnen invoeren via mijn iPad. Als mijn mac opstaat en host is dat uiteraard heel gemakkelijk. Maar hoe moet he te werk gaan als je op verplaatsing bent en niet verbonden bent ?

Moet je werken via een synchronisatie ( import/ export ) of kan dat automatisch herwerkt worden als je terug thuis bent en zo ja hoe doe je dat ?

 

 

Gr

David

Link naar reactie

25 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Om lokaal op je iPad te kunnen werken heb je een kopie van de database op je iPad staan. Automatisch met de database op je mac synchroniseren behoort niet tot de mogelijkheden van FileMaker.

 

Wanneer er ondertussen niets met de database op je Mac is gebeurd kun je de database vanaf de iPad terugplaatsen op je Mac en daarmee verder werken.

 

Is er wel al wat in die database gemuteerd dan zul je zelf scripts moeten schrijven om een synchronisatie te maken tussen beide databases. Dit is echter geen eenvoudig onderwerp.

Link naar reactie
  • 0

goede morgend

Ik zit hier al weken op te kauwen ...

Ik krijg mijn poort niet open van Telenet

Wat ik heb gedaan

Poort forwarding 5003 geopend op "mijn Telenet" ... doch blijft de poort volgens de website gesloten . Ook al start ik de app in filemaker pro adv op. Ook als ik me direct connecteren op router van Telenet...

.Zie ik iets over het hoofd ?

Gr

David

Link naar reactie
  • 0

normaal moet dit werken ik host zo al mijn db's via telenet, open poort 5003 en forward nr ip van je server

dit werkt zeer snel via 3G en Super via 4G alleen via GPRS of EDGE moet je geduld hebben maar werken doet het wel

je moet er wel voor zorgen dat de firewall op je pc openstaat daar je de db's niet host via fmserver

 

groet

Steven

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...