Organeduc Posted November 18, 2003 Posted November 18, 2003 Als je in FM een knop gebruikt, zou het fraai zijn als die op een andere manier oplicht. Ik weet dat dat te maken is, maar kan het in de help niet vinden. wie kan me helepen? Quote
0 Peter Wagemans Posted November 26, 2003 Posted November 26, 2003 Zie bijgevoegd bestandje (inloggen om te downloaden!) oplichtend knopje.fp5 Quote
0 Organeduc Posted November 26, 2003 Author Posted November 26, 2003 Veel dank. Het lukt zo wel. Quote
0 jw Posted November 27, 2003 Posted November 27, 2003 wel, ik ben ingelogd met mijn OS-X.3 kan ik het wel downloaden, maar dan kan Filemaker het niet openen. Wie heeft een oplossing? Quote
0 AvD Posted November 27, 2003 Posted November 27, 2003 Ook niet als je het bestand bovenop het FileMaker-ikoon dropt? Quote
0 FM Posted November 28, 2003 Posted November 28, 2003 Het downloaden vanuit Safari (osX .3) werkt bij mij evenmin. Het downloadvenster verschijnt en het lijkt alsof het bestandje "binnen komt", maar nooit helemaal compleet. De "downloadsnelheid" vermindert tot 0,1 Kb per sec. en blijft daar hangen. Het bestandje openen is onmogelijk. Met IExplorer verloopt de download normaal, maar het bestand is niet te openen. Quote
0 Frank ter Braak Posted November 29, 2003 Posted November 29, 2003 Het downloaden vanuit Safari (osX .3) werkt bij mij evenmin.Het downloadvenster verschijnt en het lijkt alsof het bestandje "binnen komt", maar nooit helemaal compleet. De "downloadsnelheid" vermindert tot 0,1 Kb per sec. en blijft daar hangen. Het bestandje openen is onmogelijk. Met IExplorer verloopt de download normaal, maar het bestand is niet te openen. Bij mij gaat dat net zo maar ik kan het Explorer bestand wel gewoon openen. Ik sla het bestand op de harde schijf op en kan het plaatsen en hernoemen. OSX 10.2.4 IE 5.2.1 (4717) Quote
0 Organeduc Posted December 3, 2003 Author Posted December 3, 2003 Maar, wat is hier nu zo anders aan, dan wanneer je gewoon in Filemaker een knop maakt? Die licht toch ook op, wanneer je hem aanraakt? Quote
0 AvD Posted December 3, 2003 Posted December 3, 2003 Maar, wat is hier nu zo anders aan, dan wanneer je gewoon in Filemaker een knop maakt? Die licht toch ook op, wanneer je hem aanraakt? Ja, maar dat "oplichten" stopt als je de knop loslaat, en dat is niet zo in het voorbeeld dat Peter je aanreikte. Op die manier creëer je een knop met een Off/On-effect. Je ziet dus of hij wel of niet geactiveerd is. Quote
Question
Organeduc
Als je in FM een knop gebruikt, zou het fraai zijn als die op een andere manier oplicht. Ik weet dat dat te maken is, maar kan het in de help niet vinden. wie kan me helepen?
8 answers to this question
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.