Jump to content
  • 0

woordenlijst als spellingchecker

Organeduc

Question

Posted

Graag zou ik voor FMPro 5 een goede woordenlijst alsw spellingchecker willen gebruiken. Weet iemand waar ik zo'n lijst kan vinden, of kan ik wellicht zo'n bestand ergens in Word vinden en gebruiken? Hoe moet dat dan?

5 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

In mijn geval is sprake van een SLB-licentie of 'slimme rom'. Zou het kunnen dat de woordenlijsten dan niet mee geleverd worden?

Dank voor je antwoord trouwens. Wil je ook nog eens kijken naar mijn volgende vraag? Betreffende eenmailge wisseling vqan gegevens? Ik kom er niet uit.

• 0
Posted

Dat kan. Contacteer in dat geval je netwerkbeheerder of degene die de Filemaker client geïnstalleerd heeft. In Windows-situaties vind je de spelling dics hier:

C:\Program Files\FileMaker\FileMaker Pro 6\System\Language Modules.

• 0
Posted

Perfect, met dank, ik heb de lijst gevonden. Hij was dus toch toegevoegd. Maar, zou je ook de woordenlijst uit Word kunnen gebruiken, want die is reeds veel uitgebreider door de constant door mij toegevoegde woorden, die specifiek jargon betreffen. Ben weer benieuwd. Reeds mijn dank.

• 0
Posted

Het is even te druk om het uit te testen. De hoofdwoordenboeken van Word en FileMaker zijn in elk geval niet uitwisselbaar. Maar hetgeen je zelf hebt toegevoegd, zou wel eens in een gewone ASCII-lijst kunnen staan. Zoek die eens even op, vergelijk ze, en je zal snel zien wat kan en niet.

HTH