Ga naar inhoud
  • 0

Send Mail Outlook blijft op voorgrond bij windows


karizmatikalem

Vraag

Besten,

 

Ik heb een probleem waar ik graag een oplossing voor zoek.

 

Send Mail via Cliënt side opent de Microsoft Outlook.

Vervolgens worden de e-mailadres, subject en de bericht gegevens ingevuld en de bijlage automatisch toegevoegd.

 

Wat ik hierna graag wil, de outlook minimaliseren en een extra bijlage naar deze mail slepen. Wat ik ook graag wil, een stukje tekst ergens anders kopiëren in deze mail plakken.

 

Helaas dit laatste lukt niet. Want outlook kan ik niet verkleinen. Ik kan ook niet overschakelen naar andere schermen. Enige wat ik kan doen is of de outlook sluiten of de mail versturen.

 

Dit heb ik enkel bij Windows os en bij Mac gaat het goed.

 

Is er misschien een manier om dit probleem te verhelpen?

 

mvg.

Link naar reactie

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Hier is helaas niets aan te doen. Dit is een probleem van WIndows. Daar wordt de applicatie helemaal vastgehouden en worden alle andere acties binnen het aangeroepen programma geblokkeerd totdat je weer terugkeert naar FM. Daarna zou je Outlook weer kunnen oproepen en de mail vanuit concepten ophalen en bewerken.

Link naar reactie
  • 0

Nu heb ik Mozille Thunderbird op mijn Windows computer, maar die reageert anders.

Die laat het op de achtergrond gebeuren en Filemaker wordt direct weer vrijgegeven.

Dit houdt wel in, dat het script dan ook verder wordt afgerond.

 

Nadeel is dat het nieuwe email bericht achter de FM applicatie komt te liggen, wat weer verwarring geeft of FM wel gedaan heeft wat het zou moeten doen...

 

Blijkbaar is Outlook anders ingesteld, maar het zou mij ook niet verrassen dat dit via de Registry te wijzigen zou zijn...

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...