Jump to content
  • 0

afschermen van systeemaanwijzingen "voorkeuren"

DHSA

Question

Posted

Ik wil graag via een wachtwoord o.i.d. er voor zorgen dat anderen bij het openen van de databasis geen wijzigingen kunnen aanbrengen in "voorkeuren"

Graag advies.

6 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted
Leuke vertaling van database! :D

Bedoel je de document of de applicatie instellingen?

We moeten eens van dat "engels" af.

Het gaat om zowel om document als applicatie instellingen.

PH

• 0
Posted

Is het gebruik van de KIOSK mode een optie?

In mijn applicatie is er continue een script actief, daarmee blokeer je deze functies ook.

Verder kan je gebruik maken van een plug-in die het menu afschermt (ben even de naam vergeten - maar hij is algemeen in gebruik).

Het blijft wel behelpen. Kan je de gebruikers geen instructie geven om niet aan die functie te komen?

• 0
Posted

Is het gebruik van de KIOSK mode een optie?

In mijn applicatie is er continue een script actief, daarmee blokeer je deze functies ook.

Verder kan je gebruik maken van een plug-in die het menu afschermt (ben even de naam vergeten - maar hij is algemeen in gebruik).

Het blijft wel behelpen. Kan je de gebruikers geen instructie geven om niet aan die functie te komen?

Helaas zijn de gebruikers niet "aan te sturen", de bedoeling is dat t.z.t. via een website, b.v. vrijwilligers kunnen zoeken naar een aanbod van zorg en diensten voor senioren in Flevoland (deze specificatie gezien de woonplaats van Theo Tromp) Dank voor reactie! Waar kan ik trouwens de KIOSK mode vinden. (filemaker 5)

• 0
Posted

Als je alleen van web pagina's gebruik maakt kunnen ze dit helemaal niet aanpassen. Zeker niet als je de poort waarop FM draait sluit, natuurlijk niet de webcompanion poort.