DHSA Posted November 22, 2003 Posted November 22, 2003 Ik wil graag via een wachtwoord o.i.d. er voor zorgen dat anderen bij het openen van de databasis geen wijzigingen kunnen aanbrengen in "voorkeuren" Graag advies. Quote
0 DJ_Lucv Posted November 22, 2003 Posted November 22, 2003 Leuke vertaling van database! Bedoel je de document of de applicatie instellingen? Quote
0 DHSA Posted November 22, 2003 Author Posted November 22, 2003 Leuke vertaling van database! Bedoel je de document of de applicatie instellingen? We moeten eens van dat "engels" af. Het gaat om zowel om document als applicatie instellingen. PH Quote
0 Theo Tromp Posted November 22, 2003 Posted November 22, 2003 Het gaat om zowel om document als applicatie instellingen. Is het gebruik van de KIOSK mode een optie? In mijn applicatie is er continue een script actief, daarmee blokeer je deze functies ook. Verder kan je gebruik maken van een plug-in die het menu afschermt (ben even de naam vergeten - maar hij is algemeen in gebruik). Het blijft wel behelpen. Kan je de gebruikers geen instructie geven om niet aan die functie te komen? Quote
0 DHSA Posted November 22, 2003 Author Posted November 22, 2003 Het gaat om zowel om document als applicatie instellingen. Is het gebruik van de KIOSK mode een optie? In mijn applicatie is er continue een script actief, daarmee blokeer je deze functies ook. Verder kan je gebruik maken van een plug-in die het menu afschermt (ben even de naam vergeten - maar hij is algemeen in gebruik). Het blijft wel behelpen. Kan je de gebruikers geen instructie geven om niet aan die functie te komen? Helaas zijn de gebruikers niet "aan te sturen", de bedoeling is dat t.z.t. via een website, b.v. vrijwilligers kunnen zoeken naar een aanbod van zorg en diensten voor senioren in Flevoland (deze specificatie gezien de woonplaats van Theo Tromp) Dank voor reactie! Waar kan ik trouwens de KIOSK mode vinden. (filemaker 5) Quote
0 Theo Tromp Posted November 22, 2003 Posted November 22, 2003 Waar kan ik trouwens de KIOSK mode vinden. (filemaker 5) Je kunt een bestand in Kiosk mode genereren middels Filemaker developer. Quote
0 DJ_Lucv Posted November 24, 2003 Posted November 24, 2003 Als je alleen van web pagina's gebruik maakt kunnen ze dit helemaal niet aanpassen. Zeker niet als je de poort waarop FM draait sluit, natuurlijk niet de webcompanion poort. Quote
Question
DHSA
Ik wil graag via een wachtwoord o.i.d. er voor zorgen dat anderen bij het openen van de databasis geen wijzigingen kunnen aanbrengen in "voorkeuren"
Graag advies.
6 answers to this question
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.