Ik heb een 10-tal kleine afbeeldingen in elk record staan. Deze worden mooi vertoond maar zijn te klein om te beoordelen/bekijken en om 10 grote afbeeldingen weer te geven op de layout is deze veel te klein. Nu dacht ik naar analogie met html en javascript oplossingen een eenvoudig script te ontwerpen waarbij ik een afbeelding aanklik ik een mooie vergroting hiervan krijg in een bijkomend (groot) containerveld, de viewer dus.
Mijn 1-stap scriptoplossing leek eenvoudig door gebruik te maken van de scriptstapVeldInstellen[Foto_Keuze; Get(InhoudActiefVeld)], vervolgens dit script aan elke afbeelding binden et voila ... De afbeelding aanklikken en een copie van deze afbeelding verschijnt in het grote viewerveld, maar zoals u reeds wist of vermoedde dit werkt helaas niet... Wie weet raad??
Question
Stardust
Beste mede forumleden,
Ik heb een 10-tal kleine afbeeldingen in elk record staan. Deze worden mooi vertoond maar zijn te klein om te beoordelen/bekijken en om 10 grote afbeeldingen weer te geven op de layout is deze veel te klein. Nu dacht ik naar analogie met html en javascript oplossingen een eenvoudig script te ontwerpen waarbij ik een afbeelding aanklik ik een mooie vergroting hiervan krijg in een bijkomend (groot) containerveld, de viewer dus.
Mijn 1-stap scriptoplossing leek eenvoudig door gebruik te maken van de scriptstap VeldInstellen[Foto_Keuze; Get(InhoudActiefVeld)], vervolgens dit script aan elke afbeelding binden et voila ... De afbeelding aanklikken en een copie van deze afbeelding verschijnt in het grote viewerveld, maar zoals u reeds wist of vermoedde dit werkt helaas niet... Wie weet raad??
Afwachtend naar de goede tips en advies ...
Danny
4 answers to this question
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.