Jump to content
  • 0

Geregistreerde gebruiker verwijderen/vervangen.

Stardust

Question

Posted

Wij hebben FMS 13 + FMPA + 10x FMP versies in dienst. Door een verloop van personeel zijn er meerdere licenties geïnstalleerd maar ondertussen zijn deze personeelsleden vervangen, bevorderd, enz ... Nu kan ik geen FMP meer installeren daar er geen licenties meer vrij zouden zijn ??? Dus ga ik er vanuit dat ik deze versies dien te desinstalleren van de pc's van betrokkenen. Of wat moet ik doen om mijn effectieve licenties voor gebruik te behouden????

Pfff ... lastige vraag maar ik kan het even niet duidelijker omschrijven ... :oops:

Alvast met veel dank voor jullie adviezen!

Danny

3 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

als je inderdaad individuele licenties hebt zal je ze moeten desinstalleren. Ik zou voor een VLA of team license gaan, dan kan je x gebruikers registreren met dezelfde licentiecode en 10 kunnen het dan tegelijk gebruiken.

• 0
Posted

Als je losse licenties hebt, dan heb je op elke plek een ander licentienr. Het is dan het beste om een overzicht te maken welke licentie (te vinden in 'Over FileMaker Pro' onder Info)

op welke plek gebruikt wordt.

Je kunt dan licenties die niet meer gebruikt worden deinstalleren en op een andere plaats weer installeren.

Groet, Ruben