Ga naar inhoud
  • 0

Hulp gevraagd formule


Maloud

Vraag

Ik kom er niet uit:

Ik moet enkele duizenden framenummers vullen met het bouwjaar. De nummers lopen van 1030 t/m 2479 (voor dit model !!)

 

Ik had dit bedacht, maar dat werkt niet - wie weet hoe het wel moet?

 

If ( IsEmpty ( Modeljaar ) ≥ 1030 AND ≤ 2479 THEN Tan ( 1951 )

Link naar reactie

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Wil je de records met het framenummer vanaf 1030 t/m 2479 vullen met het bouwjaar 1951?

 

Zoek dan in het bouwjaar (ik hoop dat dat een nummer-veld is) op 1030...2479. (dat is zoeken op een bereik ... is drie puntjes achter elkaar). Als het goed is houd je de records in die range over.

 

Dan selecteer je dat veld, vul je in 1951, laat de cursor in dat veld staan en vervolgens kies je het menucommando "veldinhoud vervangen"

Link naar reactie
  • 0
Uiteraard bedoelde ik zoeken in het framenummer 1049...2479 en eventueel in het bouwjaar een =-teken invullen en dan de zoek uitvoeren. Jij ben begonnen met onduidelijk zijn :D

 

Klopt, sorry, ik heb het geprobeerd, werkt goed op jou manier ! - Ontzettend bedankt!

 

Louis van de Kreidlers :)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...