Wie heeft er veel ervaring met Microsoft Remote Desktop?
Volgende probleem: ik gebruik regelmatig Remote Desktop voor ondersteuning van klanten die met Windows werken. Werkt goed, behalve dit: onder Windows zijn alle toetscombinaties met Ctrl, op de Mac met Cmd. Dat is op zich geen probleem, ware het niet dat Cmd-L in Windows Remote Desktop een screenlock geeft, Mijn kennis van Windows gaat niet zover dat ik dit zomaar kan opheffen.
Is er een mogelijkheid om Remote Desktop te vertellen dat ie alles met CMD moet negeren?
Het liefste zou ik in Remote Desktop alles met Cmd willen mappen naar Ctrl, maar ik zou echt niet weten hoe.
Question
hans erik
Wie heeft er veel ervaring met Microsoft Remote Desktop?
Volgende probleem: ik gebruik regelmatig Remote Desktop voor ondersteuning van klanten die met Windows werken. Werkt goed, behalve dit: onder Windows zijn alle toetscombinaties met Ctrl, op de Mac met Cmd. Dat is op zich geen probleem, ware het niet dat Cmd-L in Windows Remote Desktop een screenlock geeft, Mijn kennis van Windows gaat niet zover dat ik dit zomaar kan opheffen.
Is er een mogelijkheid om Remote Desktop te vertellen dat ie alles met CMD moet negeren?
Het liefste zou ik in Remote Desktop alles met Cmd willen mappen naar Ctrl, maar ik zou echt niet weten hoe.
Een ezel stoot zich in 't gemeen...
1 answer to this question
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.