Ga naar inhoud
  • 0

Server scripts blijven in de status RUNNING.


Tom

Vraag

Hey iedereen,

 

Ik heb een probleem dat serverscripts blijven hangen in de status RUNNING op de server.

De enige manier om deze te stoppen is via cmd "fmsadmin restart fmse" de scriptengine te resetten of de server te herstarten.

 

Mijn scripts doen wel allemaal een ODBC connectie naar een andere database (ik heb de indruk dat het hiermee zou kunnen te maken hebben)

 

Als ik naar de Activity / clients kijk op de server is deze taak niet meer actief.

In de log file is ook niets te zien, behalve na de restart van de scripting engine een melding "Schedule Aborted"

 

Heeft er nog iemand deze problemen?

 

Moet je eventueel op de server elk script beëindigen met een exit script of zo?

 

mvg

 

Tom

Link naar reactie

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Hey iedereen,

Mijn scripts doen wel allemaal een ODBC connectie naar een andere database (ik heb de indruk dat het hiermee zou kunnen te maken hebben)

 

In de log file is ook niets te zien, behalve na de restart van de scripting engine een melding "Schedule Aborted"

Wat doet je script dan? Importeren? Hoe zijn je DSN's geconfigureerd en heb je ODBC-credentials in je script vastgelegd. Staat er niks in het log of zie je geen fouten staan? Wordt de taak die je laat uitvoeren überhaupt uitgevoerd?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...