SPORTACO Posted October 9, 2017 Posted October 9, 2017 hallo, ik zit met een probleem db over sportkamp: er zijn verschillende kampplaatsen(kampen) waar verschillende periodes in doorgaan. Door een jointabel kan ik een keuze lijst maken zodat alleen de mogelijke periodes in een bepaald kamp doorgaan. dat lukt! yoepi Maar tracht ik daar nogmaals een keuzelijst achter te maken met alleen de mogelijk sporten in dat kamp met die bepaalde periode.(kampperiodesport) Maar die link lukt niet. ik kan wel alle sporten laten zien maar niet de selectie van sporten voor die periode kan iemand me wegwijs maken in mijn fout? Quote
0 Banach Posted October 9, 2017 Posted October 9, 2017 Je kunt bij het definiƫren van de keuzelijst aangeven aan welke voorwaarde de te tonen keuzes moet voldoen door de relatie vanwaaruit de sportactiviteiten moeten worden gehaald aan te geven. Heb je dat al eens geprobeerd? Bedenk wel dat de periode dan al bekend moet zijn. Quote
Question
SPORTACO
hallo, ik zit met een probleem
db over sportkamp: er zijn verschillende kampplaatsen(kampen) waar verschillende periodes in doorgaan.
Door een jointabel kan ik een keuze lijst maken zodat alleen de mogelijke periodes in een bepaald kamp doorgaan. dat lukt! yoepi
Maar tracht ik daar nogmaals een keuzelijst achter te maken met alleen de mogelijk sporten in dat kamp met die bepaalde periode.(kampperiodesport)
Maar die link lukt niet.
ik kan wel alle sporten laten zien maar niet de selectie van sporten voor die periode
kan iemand me wegwijs maken in mijn fout?
1 answer to this question
Recommended Posts