Rob532 Posted November 5, 2017 Posted November 5, 2017 Goedenavond Ik heb een popup gemaakt met een popupknop. Maar elders in de layout wil via een script ook dezelfde popup kunnen openen. De popover heeft een objectnaam maar als ik een script maak met Go to Object )objectnaam) dan verschijnt er niets. Mis ik iets? Wie weet raad? Quote
0 hans erik Posted November 5, 2017 Posted November 5, 2017 Weet je zeker dat je de popover zelf een naam hebt gegeven en niet de popoverbutton? Dat laatste is nl niet goed en kan de oorzaak van je probleem zijn. Quote
0 Rob532 Posted November 5, 2017 Author Posted November 5, 2017 Alvast bedankt voor de reactie. Ja dat weet ik zeker. De button heeft geen objectnaam. De naam van de popover is "popover_opvolgen". Quote
0 Rob532 Posted November 6, 2017 Author Posted November 6, 2017 Probleem opgelost. Had de objectnaam tussen "" gezet. Bedankt voor het meedenken Quote
Question
Rob532
Goedenavond
Ik heb een popup gemaakt met een popupknop.
Maar elders in de layout wil via een script ook dezelfde popup kunnen openen.
De popover heeft een objectnaam maar als ik een script maak met Go to Object )objectnaam) dan verschijnt er niets.
Mis ik iets?
Wie weet raad?
3 answers to this question
Recommended Posts