Ik heb een eenvoudige Filemaker-oplossing gemaakt (ben een beginner) en die wil ik gecontroleerd verspreiden. Ik kan met een script wel een unieke ID ophalen m.b.v. het script Get(PersistentID), maar weet niet hoe ik dit kan koppelen aan het wachtwoord dat ingevuld moet worden.
Het resultaat is een hexadecimale reeks van 32 tekens en die wil ik met een formule verkleiner naar minder tekens (bijvoorbeeld zodat het een makkelijk hanteerbaar wachtwoord wordt.
Kan iemand mij uitleggen hoe ik dit voor mekaar kan krijgen? Ik heb gezocht op internet, maar kan nergens een duidelijke uitleg vinden.
Question
Harzerode
Ik heb een eenvoudige Filemaker-oplossing gemaakt (ben een beginner) en die wil ik gecontroleerd verspreiden. Ik kan met een script wel een unieke ID ophalen m.b.v. het script Get(PersistentID), maar weet niet hoe ik dit kan koppelen aan het wachtwoord dat ingevuld moet worden.
Het resultaat is een hexadecimale reeks van 32 tekens en die wil ik met een formule verkleiner naar minder tekens (bijvoorbeeld
zodat het een makkelijk hanteerbaar wachtwoord wordt.
Kan iemand mij uitleggen hoe ik dit voor mekaar kan krijgen? Ik heb gezocht op internet, maar kan nergens een duidelijke uitleg vinden.
4 answers to this question
Recommended Posts