Brink Posted December 14, 2017 Posted December 14, 2017 In ledenbestand kunnen we plannen wanneer we wie bezoeken. Met een invoerlijst wordt de tijd ingevoerd. Invoerlijst bevat de waarden 19:15, 20:15 en 21:15. De waarden worden als tekst ingevoerd. Nu doet het volgende zich voor: FMP onder OSX geeft de tijden weer zoals hierboven FMP onder Windows geeft de tijden weer als 19:15:00, de nullen vult Windows dus aan. Hoe kan ik ervoor zorgen dat onder Windows de tijd ook als 19:15 wordt weergegeven. Zowel onde OSX als onder Windows wordt dezelfde invoerlijst gebruikt. Quote
0 Banach Posted December 15, 2017 Posted December 15, 2017 Ik vermoed dat het veld als een veld van het type tijd (time) is gedefinieerd. Wanneer je het als een veld van type tekst (text) definieert heb je dit probleem niet. Ga wel eerst even na of ergens binnen je bestand het belangrijk is dat dit veld van type tijd is. Probeer e.e.a. dus even uit op een kopie van het bestand. Quote
Question
Brink
In ledenbestand kunnen we plannen wanneer we wie bezoeken.
Met een invoerlijst wordt de tijd ingevoerd. Invoerlijst bevat de waarden 19:15, 20:15 en 21:15.
De waarden worden als tekst ingevoerd.
Nu doet het volgende zich voor:
FMP onder OSX geeft de tijden weer zoals hierboven
FMP onder Windows geeft de tijden weer als 19:15:00, de nullen vult Windows dus aan.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat onder Windows de tijd ook als 19:15 wordt weergegeven.
Zowel onde OSX als onder Windows wordt dezelfde invoerlijst gebruikt.
1 answer to this question
Recommended Posts