Jump to content
  • 0

FM Go Touch toetsenbord activeren

Misj

Question

Posted

Dag iedereen,

Eerst en vooral mijn beste wensen voor 2018 aan iedereen, en veel dank voor de geboden hulp in 2017.

De FM Go applicatie werkt nu, dankzij dit forum :P . De bestanden kunnen op afstand bewerkt worden.

Ik heb een script dat eindigt op de stap "ga naar zoeken" in het veld artikelnummer. Op de Mac kan er dan direkt een nummer worden ingetypt, enter en de zoekopdracht wordt uitgevoerd.

In FM Go moet dat veld eerst aangetipt om het touch-toetsenbord te activeren, kan dit niet vanzelf. Zodat het script eindigt met een geopend touch-toetsenbord?

Het is zondag, een antwoord kan wachten tot volgend jaar :D

Alvast bedankt en groetjes,

Misj

4 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

Bedankt Menno,

Ik had dat al geprobeerd maar dat werkt niet.

Het creëert de mogelijkheid om al dan niet het touch-toetsenbord te gebruiken maar opent het niet.

Een geopend toetsenbord klaar voor gebruik is wat er zou moeten komen.

Op de Mac staat de cursor te knipperen in het veld, zodra er iets getypt wordt staat dit in het veld.

Op de iPad moet eerst het veld/toetsenbord geactiveerd worden. Niet onoverkomelijk maar 't zou handig anders zijn.

• 0
Posted

Nou bij mij werkt dat anders prima met het volgende script:

Enter Find Mode []
Go to Field [someTable::name]
Enable Touch Keyboard

Enable Touch Keyboard is de laatste stap en wordt gezet ná Enter Find Mode[] (script pauzeert hier niet)