Gerard Exis Posted January 1, 2018 Posted January 1, 2018 Als eerste allemaal een super 2018 toegewenst. Mijn vraag: kan het popup venster dat je automatisch krijgt als bij een zoekopdracht er geen records gevonden wordt uitschakelen? of automatisch na deze melding de script door laten lopen ? Alvast dank voor reacties. Quote
0 rgaros Posted January 1, 2018 Posted January 1, 2018 In een script plaatsen met Foutafvanging aan. René Quote
0 Gerard Exis Posted January 1, 2018 Author Posted January 1, 2018 Hallo Rene, dank voor je snelle reactie. Dit heb ik geprobeerd, echter werkt niet, dus waarschijnlijk plaats ik het op een verkeerde regel in de script ? direct na "zoekopdracht uitvoeren" ? Quote
0 Gerard Exis Posted January 1, 2018 Author Posted January 1, 2018 Sorry, heb het gevonden, VOOR "zoekopdracht uitvoeren" . Bedankt voor de reactie. Quote
0 rgaros Posted January 1, 2018 Posted January 1, 2018 Algemeen: als een scriptstap effect op andere scriptstappen heeft, dan alleen op de scriptstappen die erna uitgevoerd worden. René Quote
Question
Gerard Exis
Als eerste allemaal een super 2018 toegewenst.
Mijn vraag:
kan het popup venster dat je automatisch krijgt als bij een zoekopdracht er geen records gevonden wordt uitschakelen?
of automatisch na deze melding de script door laten lopen ?
Alvast dank voor reacties.
4 answers to this question
Recommended Posts