Freaky Posted January 10, 2018 Posted January 10, 2018 Probeer via cUrl & Json mailjet te koppelen met Filemaker Aanmelden lukt maar de code voor een mail te versturen niet. Volgende zou in de body ( cUrl options ) moeten krijgen van mijn insert from Url : { "Messages":[ { "From": { "Email": "user@mail.be", "Name": "Mailjet Pilot" }, "To": [ { "Email": "passenger1@mailjet.com", "Name": "passenger 1" } ], "Subject": "Your email flight plan!", "TextPart": "Dear passenger 1, welcome to Mailjet! May the delivery force be with you!", "HTMLPart": " Dear passenger 1, welcome to Mailjet! May the delivery force be with you!" } ] } Zou iemand mij hierbij kunnen helpen ? Alvast bedankt Quote
0 andries Posted January 11, 2018 Posted January 11, 2018 https://fmhelp.filemaker.com/help/16/fmp/nl/index.html#page/FMP_Help/curl-options.html dit doe je door in je CURL opties "-d @$data" toe te voegen waarbij $data dus je variabele is Quote
1 andries Posted January 11, 2018 Posted January 11, 2018 https://requestb.in is trouwens een handige website om je calls te testen. Zo zie je direct wat je verstuurd. Quote
1 Freaky Posted January 11, 2018 Author Posted January 11, 2018 bedankt Andries ! Heb het ondertussen opgelost met Zapier en de Gateway van soSimpleSoftware ( Great tool btw ! ) Zal nog eens proberen via fm zelf Quote
Question
Freaky
Probeer via cUrl & Json mailjet te koppelen met Filemaker
Aanmelden lukt maar de code voor een mail te versturen niet.
Volgende zou in de body ( cUrl options ) moeten krijgen van mijn insert from Url :
{
"Messages":[
{
"From": {
"Email": "user@mail.be",
"Name": "Mailjet Pilot"
},
"To": [
{
"Email": "passenger1@mailjet.com",
"Name": "passenger 1"
}
],
"Subject": "Your email flight plan!",
"TextPart": "Dear passenger 1, welcome to Mailjet! May the delivery force be with you!",
"HTMLPart": "
Dear passenger 1, welcome to Mailjet!
May the delivery force be with you!"
}
]
}
Zou iemand mij hierbij kunnen helpen ?
Alvast bedankt
3 answers to this question
Recommended Posts