Misj Posted January 18, 2018 Posted January 18, 2018 Dag iedereen, Ik zit met een raar probleem. Als proef had ik een script bij het openen van het eerste venster > werkbalk verbergen. Dit bleek toch niet goed dus verwijderde ik die scripstap. zowel in FM pro op de mac als in Filemaker Go is er nu standaard geen werkbalk. Dus toch maar opnieuw dat startscript waarbij nu de werkbalk getoond weergegeven wordt, dit werkt op de mac maar niet op de ipad. Daar is de statusbalk met geen stokken terug te krijgen. Voor alle duidelijkheid het gaat om de statusbalk bovenaan, de scripstap is/was werkbalk verbergen/weergeven. Iemand een tip voor wat ik over het hoofd zie ? Alvast bedankt, Misj Quote
0 Misj Posted January 19, 2018 Author Posted January 19, 2018 Gevonden ! Menubalk weergeven klaart de klus. Prettige dag nog allen. Misj Quote
Question
Misj
Dag iedereen,
Ik zit met een raar probleem.
Als proef had ik een script bij het openen van het eerste venster > werkbalk verbergen. Dit bleek toch niet goed dus verwijderde ik die scripstap.
zowel in FM pro op de mac als in Filemaker Go is er nu standaard geen werkbalk.
Dus toch maar opnieuw dat startscript waarbij nu de werkbalk getoond weergegeven wordt, dit werkt op de mac maar niet op de ipad.
Daar is de statusbalk met geen stokken terug te krijgen.
Voor alle duidelijkheid het gaat om de statusbalk bovenaan, de scripstap is/was werkbalk verbergen/weergeven.
Iemand een tip voor wat ik over het hoofd zie ?
Alvast bedankt,
Misj
1 answer to this question
Recommended Posts