Ga naar inhoud
  • 1

Layout kopie


Gerard Exis

Vraag

Beste mensen,

 

kan er vanuit een ander bestand een layout naar mijn database gekopieerd worden?

Ik heb in mijn oude database een layout gemaakt om cmr mee uit te printen, dit was nogal wat werk om alles exact op zijn plaats te krijgen, zelfde layout heb ik nu in mijn nieuwe database nodig, is daar een manier voor of ben ik weer een avondje kwijt ?

Link naar reactie

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Deze keer ben je al in een half avondje klaar.

 

Maak in je doelbestand een lege layout aan en zet daar alle layoutparts zoals header, footer, body, summaries in. Zorg ervoor dat alle parts exact dezelfde afmetingen hebben als in je bronbestand.

 

Vervolgens kun je in je bronbestand in de betreffende layout alles selecteren (ctrl-a) en kopieren (ctrl-c) en in het doelbestand plakken (ctrl-v). Dan nog even met de pijltjestoetsen op precies de goede plaats positioneren en je hebt nog een halve avond over.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...