SPORTACO Posted January 30, 2018 Posted January 30, 2018 Ik heb de indruk dat mijn keuzelijsten zeer traag reageert. Zijn er bepaalde dingen die dat uitlokken? Is er iets waar ik op moet letten? Quote
0 Banach Posted January 31, 2018 Posted January 31, 2018 De traagheid zal veroorzaakt worden door de data die je er in wilt tonen en/of de wijze waarop deze opgehaald moet worden. Vertragende factoren voor het opbouwen van de keuzelijst zijn: - data wordt opgehaald via een gesorteerde relatie - de getoonde data moet worden berekend - de data wordt gehaald uit een tabel met heeeeel veel records. - de data moet via een custom list gesorteerd worden. Wanneer na kiezen van een waarde uit een keuzelijst het plaatsen van die waarde in het veld traag gaat zal dit liggen aan de opbouw van dat veld. Denk aan scripttriggers of (berekende) velden die afhangen van de inhoud van je keuzeveld. Quote
0 SPORTACO Posted February 2, 2018 Author Posted February 2, 2018 ok bedankt ik bekijk dat even Quote
Question
SPORTACO
Ik heb de indruk dat mijn keuzelijsten zeer traag reageert. Zijn er bepaalde dingen die dat uitlokken? Is er iets waar ik op moet letten?
2 answers to this question
Recommended Posts