Jump to content
  • 0

FMServer 16.0.4 update

hans erik

Question

3 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

Geen problemen te melden, althans niet meer dan anders. Ergens anders dan de link van Menno vond ik nog dat het Sparkle update mechanisme tijdens haar scheduled checks de plug-ins deed crashen. En daar zou ook aan gewerkt zijn. Ik heb een lastige bij een klant waar cocoa dialogen gestuurd door een plug-in gewoon niet meer getoond worden, terwijl dit in vorige versies geen probleem was. Ik hoop dat deze update dat probleem oplost.

Hans Erik, als je het over die SSL bug hebt, waarom geen interne DNS server opstellen? Vijf minuutjes duurt dat. Je maakt dan je domain lokaal ook aan me alle entries, en ook een entry onder dat domain dat naar je test server verwijst. Geen ssl errors meer, geen streaming errors meer.

• 0
Posted

Goed dat je dit meldt, ik wist er nog niks van. FileMaker mailt me alleen reklame, nooit technische informatie. :P Gisteren kon ik op de site van FileMaker voor 5 seconden geen slag doen, want ze wilden me eerst een filmpje door mijn strot duwen. Was dat even opdringerig.

ik heb deze week een klant met 16 server op Windows Server 2012, en ben daar aanwezig de rest van de week. Ik ga dus zeker de update uitvoeren, en laat hier iets weten.