Ga naar inhoud
  • 0

FMServer 16.0.4 update


hans erik

Vraag

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Geen problemen te melden, althans niet meer dan anders. Ergens anders dan de link van Menno vond ik nog dat het Sparkle update mechanisme tijdens haar scheduled checks de plug-ins deed crashen. En daar zou ook aan gewerkt zijn. Ik heb een lastige bij een klant waar cocoa dialogen gestuurd door een plug-in gewoon niet meer getoond worden, terwijl dit in vorige versies geen probleem was. Ik hoop dat deze update dat probleem oplost.

Hans Erik, als je het over die SSL bug hebt, waarom geen interne DNS server opstellen? Vijf minuutjes duurt dat. Je maakt dan je domain lokaal ook aan me alle entries, en ook een entry onder dat domain dat naar je test server verwijst. Geen ssl errors meer, geen streaming errors meer.

Link naar reactie
  • 0

Goed dat je dit meldt, ik wist er nog niks van. FileMaker mailt me alleen reklame, nooit technische informatie. :P Gisteren kon ik op de site van FileMaker voor 5 seconden geen slag doen, want ze wilden me eerst een filmpje door mijn strot duwen. Was dat even opdringerig.

ik heb deze week een klant met 16 server op Windows Server 2012, en ben daar aanwezig de rest van de week. Ik ga dus zeker de update uitvoeren, en laat hier iets weten.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...