Ga naar inhoud
  • 0

Terug gaan naar vorige versie van Java


Donamd

Vraag

Op de computer waar Filemaker op staat is deze morgen een update van Java uitgevoerd, versie 8 Update 161.

Ik gebruik FM11 en een plugin van myFmbutler PrinterSwitch.

Zou het kunnen dat deze update versie van Java een probleem kan veroorzaken bij de plugin ?

Ik merk namelijk als ik een document afdruk met meerdere records op, wordt enkel het eerste record afgedrukt.  Dit heeft in het verleden nooit problemen veroorzaakt.  Ik heb het script stap voor stap overlopen en de layout wordt wel goed klaargemaakt met alle records erop.  Als ik deze layout afdruk via het menu is alles in orde, maar via de scriptstap van de PrinterSwitch wordt dus enkel het eerste record afgedrukt.

Kan ik eventueel terug gaan naar de vorige versie van Java om te kijken of het probleem hiermee opgelost is.

Via Configuratiescherm - Programma's zie ik ook een vorige versie staan, nl Java 8 update 131 van 21.06.

Dien ik dan enkel de nieuwe update hier te verwijderen of zijn er elders nog aanpassingen die dienen te gebeuren ?

Het besturingssysteem van de computer is Windows 7.

aangepast door Donamd
Link naar reactie

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Het probleem is nog iets anders dan hierboven vermeld en kan wel met zekerheid zeggen dat het probleem niet het gevolg is van myFmbutler Printerswitch.

Als ik de layout klaarmaak zie ik dus inderdaad meerdere records, maar ook bij het afdrukken via het Filemaker menu wordt er slechts 1 record afgedrukt.

Dit heb ik hierboven foutief vermeld.

Ik heb intussen een systeem herstel gedaan naar 30.01.2018 maar ook hier zonder resultaat.

Ik heb de hele database van Filemaker naar een andere computer gekopieerd en ook hier het zelfde probleem.

Als ik een scriptstap toevoeg Record opslaan als Pdf en deze dan afdruk worden wel alle records geprint.

Zeer vreemd.  Iemand een idee ?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...