Ga naar inhoud

Voorstellen


KarinaB

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, 

Zoals ik gewend ben op forums (voornamelijk fotografie ;) ) ben ik gewend om mijzelf voor te stellen. 

Ik ben Karina en sinds twee weken heb ik FM16, ik moet voor mijn werk rapportages maken van oa storno's in relatie met automatische incasso's verspreid over verschillende maanden/jaren. Een begin heb ik al in Excel maar ik wil meer, beter, mooier zo kwam ik uit bij FM. Ik had gedacht dat het simpel was, even een Excelbestandje uploaden en hop klaar maar dat viel wel even vies tegen. Ik schrok even van de complexheid van FM. Scripts maken?? Hellup wat is dat? Ik google mij al suf maar een duidelijke simpel uitleg mis ik een beetje. Hoe begin je? Op YouTube heb ik gelukkig wel iets gevonden wat mij een beetje op weg helpt (denk aan Guy Stevens en John Mark Osborne). Maar ik verdwaal nog wel in dat grote FM bos. 

Ik wil een mooi financieel dashboard maken met grafieken. Maar hoe? Wie weet er een site speciaal voor een newbie zoals ik? Of is er ook iemand met een YouTubekanaal in het Nederlands? 

Ik begin overigens wel fan te worden van FM :) 

 

 

Link naar reactie

Welkom erbij Karina. 

Citaat

Wie weet er een site speciaal voor een newbie zoals ik? 

Deze site is speciaal voor mensen zoals jij. 

Wees dus niet bang om vragen te stellen. Zelf als je denkt dat het domme vragen zijn. De meeste beginners geraken niet over deze drempel en blijven dan gewoon met hun vragen zitten. En komen geen bal vooruit dus.

Citaat

Of is er ook iemand met een YouTubekanaal in het Nederlands? 

Begin hier. En maak kennis met Joris, die hier ook een vaste forumer. Je ziet dan nog een pak andere links aan rechter kant van de pagina.

 

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...