Ga naar inhoud
  • 0

Punt plaatsen


Leen

Vraag

Goedemiddag wetenschappelijk beter bedeelde mensen,

Natuurlijk zit ik weer met een probleempje. >:(

Ik heb een tekstveld waar ik het aantal kilo's in wil laten vullen. Graag zou ik zien dat wat er ook wordt ingevuld, er altijd netjes een puntje tussen de honderdtallen staat. Aangezien ik niet van te voren weet hoeveel dat is (kan tientallen tonnen zijn) lukt het mij niet om dit veld via een filter en de "LET" functie zo in te richten dat dit automatisch gebeurt. Heeft iemand een idee hoe me dat wel gaat lukken? 

Alvast bedankt.

gewicht.PNG

Link naar reactie

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 1

Ik neem aan dat je een getalveld gebruikt en dan kan je dit simpelweg in de weergave-eigenschappen van het getalveld instellen dat het een "decimaal" getal is en dat een duizend-scheidingsteken moet worden gebruikt:

5ab113236716d_Schermafbeelding2018-03-20om14_55_28.png.b83ffd4b5d9d70a3d8c59eb1da473508.png

je kan overigens ook kiezen voor "systeeminstellingen" dat werkt in het Nederlands net zo goed en in de US zouden dan komma's ipv punten worden getoond

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...