Ga naar inhoud
  • 0

afrollijsten met ...


VWin

Vraag

TWEE vragen;

- Is er een mogelijkheid om te vermijden dat uitgebreide afrollijsten telkens ook enkel via het aantikken van die drie puntjes ( "...") volledige

te raadplegen zijn ?

- Het is trouwens daarbij ook nog zo dat indien je later in dergelijk veld een reeds ingevuld item aantikt dat die tekst dan slechts in zijn geheel automatisch geselecteerd

wordt INDIEN de benaming zich in de EERSTE helft (voor de ...) van de afrollijst bevindt ! Indien het item zich in de tweede helft bevindt wordt de tekst niet opgelicht...

Link naar reactie

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

In een veld met een afrollijst van > 250 items verschijnt er bij het scrollen doorheen de lijst ongeveer op de 100ste lijn  drie puntjes ("...") . Eénmaal die puntjes aangetikt krijg je pas de mogelijkheid om de ganse verdere lijst te doorlopen.

Bij een andere lijst met 125 items verschijnt dat puntjesymbool reeds na 83 lijnen...

Een uitbreiding naar onderen van de beschikbare layout  verandert niets aan dat fenomeen. Ik dacht trouwens echt niet dat dit uitzonderlijk was. Mijn vraag was of hieraan iets  kan 

veranderd worden.

Link naar reactie
  • 0

Op de Mac met FM15 krijg ik geen puntjes te zien. Zojuist nog getest met een lijst van meer dan 300 regels. Noch in een keuzelijst noch in een venstermenu. Ook even snel getest op W10 met FM13. Ook daar geen puntjes. Ergo moet ik je een antwoord schuldig blijven, behalve natuurlijk de voor de hand liggende ;)

 

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...