Leen Posted April 10, 2018 Posted April 10, 2018 (edited) Goedendag, Vandaag is mij iets opgevallen in FileMaker 16. Ik heb twee containervelden aangemaakt, één voor Pdf's en één voor foto's. Nu geeft het containerveld van de Pdf's wel een bestandsnaam weer, maar die van foto's niet. Ik heb al geprobeerd om het veld geschikt te maken voor de juiste inhoud, maar ook dat maakt geen verschil. Is dit iets van FileMaker of doe ik iets niet goed? Overigens staan deze velden in een portaal. Groeten, Leen Edited April 10, 2018 by Leen Quote
1 Banach Posted April 10, 2018 Posted April 10, 2018 (edited) 1 hour ago, Leen said: Is dit iets van FileMaker of doe ik iets niet goed? Ja en nee. In de eerste plaats denk ik dat in jouw bijlages de onderdeeltjes met een rouwrandje zijn verwisseld, maar dat terzijde. Wanneer je een document als file (bestand) in de container importeert dan krijg je het icoon ervan samen met de bestandsnaam te zien. Dit geldt voor zowel een plaatje als een pdf in om het even een container geoptimaliseerd voor plaatje dan wel een voor pdf. Voeg je een plaatje als plaatje (afbeelding) in dan krijg je een voorvertoning ervan. Zelfs wanneer je een pdf kiest. Wanneer je altijd het icoon met de bestandsnaam wilt zien moet je het document dus invoegen als file. Edited April 10, 2018 by Banach Quote
0 Leen Posted April 10, 2018 Author Posted April 10, 2018 Dank je wel Banach. En zeer scherp gezien, ze zijn inderdaad verwisseld. Ik ben altijd zeer blij met de geboden hulp hier. Super! Quote
Question
Leen
Goedendag,
Vandaag is mij iets opgevallen in FileMaker 16. Ik heb twee containervelden aangemaakt, één voor Pdf's en één voor foto's.
Nu geeft het containerveld van de Pdf's wel een bestandsnaam weer, maar die van foto's niet.
Ik heb al geprobeerd om het veld geschikt te maken voor de juiste inhoud, maar ook dat maakt geen verschil.
Is dit iets van FileMaker of doe ik iets niet goed?
Overigens staan deze velden in een portaal.
Groeten,
Leen
Edited by Leen2 answers to this question
Recommended Posts