Jump to content

headhunter activiteiten op het forum?

Recommended Posts

Posted

Het is op zich wel begrijpelijk dat je kennis haalt waar het zit natuurlijk. Toch zou ik er niet erg gelukkig mee zijn, dat een forum waar enthousiaste vrijwilligers geheel belangeloos elkaar helpen, commercieel wordt *misbruikt* (al klinkt dat meteen wat zwaar natuurlijk, maar een term als "onbedoeld gebruik" is wel op zijn plaats lijkt me.)

Overigens is het technisch niveau van mijn postings blijkbaar dusdanig dat ik de dans heb weten te ontspringen :D:wink:

Posted

Ik zou daar niet van wakker liggen: waar water is, verschijnen vissers. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat er ook vis zit... :wink:

Vermits is hier zo knus op de lage takken zit, hebben ze deze keer ónder de duiven geschoten...

Posted

Overigens is het technisch niveau van mijn postings blijkbaar dusdanig dat ik de dans heb weten te ontspringen :D:wink:

Mis, blijkbaar kom ik toch kundig genoeg over :)

Maar het gaat inderdaad om Clarify ontwikkelaars geloof ik... We hebben daar wel vaker verwarring over gehad.... Waarom heten we eigenlijk niet www.filemaker.net? of filemaker.info of zo.....

Aha .net lijkt wel gewoon een mirror van .com :?:

Posted

Mis, blijkbaar kom ik toch kundig genoeg over :)

Fijn dat je toch nog gevraagd werd. De manier waarop je je eigen vaardigheden relativeerde verdiende anders op zich al een literaire pluim een goed tijdschrift waardig. Blij dat er ook taalkundige hoogstandjes op dit forum voorkomen. Danku, dokter :wink::wink: .