Ga naar inhoud
  • 0

verhinder rechter muisklik - verwijder record


Gem

Vraag

Hallo,

Effe verschillende zoektermen gebruikt en niet gevonden wat is zoek, dus hier mijn vraag.

Ik heb diverse scripts die mijn gebruikers toelaat om tijdens de input, foutieve input uit portalen te verwijderen maar dan moet ik ze de rechten geven dat ze records mogen verwijderen. De gebruikers kunnen leveringsbonnen aanmaken die bestaan uit leveringsbonlijnen (portaal). Eenmaal de leveringsbon afgesloten is krijgen ze niet meer de mogelijkheid om gegevens te wijzigen of te verwijderen. Als een gebruiker de rechten heeft om records te verwijderen blijkt dat die ook records kan verwijderen via rechter muisklik waardoor afgesloten portaallijnen of zelfs volledige leveringsbonnen kunnen verwijderd worden wat niet de bedoeling is. 

Hoe pak ik dit best aan ?

 

Link naar reactie

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ok thx heb het gevonden. Je moet dus naar bestand, beveiliging en privilegesets gaan. Daar klik je op de gepaste gebruiker en bij "gegevenstoegang en ontwerp" klik je op het drop-down menu en kies je voor "eigen privileges". Vanaf daar is alles regelbaar. 

Bedankt voor het wegwijzen Banach.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...