Ga naar inhoud
  • 0

Lampjes


Leen

Vraag

Zeer geachte FileMaker wizzards,

Ik heb een planning gemaakt waarbij de items worden weergegeven die gekeurd moeten worden. Nu zou ik graag willen dat wanneer een item nog 5 dagen rest voor een uit te voeren keuring het groene lampje gaat branden, bij 3 dagen het gele en bij 0 dagen het rode. Dit lukt mij met behulp van de "hide" functie, echter dit werkt alleen per record. Wat ik dus graag zou willen is dat wanneer er ook maar 1 record ergens in de lijst moet worden gekeurd, dit lampje dan ook in de titelbalk verschijnt. Dus, als er ergens een item 5 dagen voor de keuring staat een groen lampje, wanneer er een item van 3 dagen tussen staat het gele en niet meer het groene, enz. Is hier een manier voor?

Alvast hartelijk dank.

Leen

 

Knipsel.PNG

aangepast door Leen
Link naar reactie

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Sorry voor de onduidelijkheid Menno,

Ik bedoel dat in de gehele database moet worden "gekeken" wat het laagste getal is aan keuringsdagen, met uitsluiting van lege velden. Ik kan natuurlijk van laag naar hoog sorteren en naar het eerste record gaan, maar kan het ook zonder sorteren, dus dat het programma gewoon de laagste keuringsdatum zoekt. Het probleem is namelijk dat niet alles een keuringsdatum heeft en wanneer ik sorteer komen de lege velden bovenaan.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...