Roger Posted June 12, 2018 Posted June 12, 2018 Ik loop er bij het opmaken van een layout wel eens tegenaan dat in een tekstblokje, met daarin meerdere velden tussen << >>, de gegevensopmaak niet is hoe ik het hebben wil. Het punt is dat de gekozen opmaak altijd betrekking heeft op alle velden van dezelfde soort binnen zo'n tekstblok. Voorbeeld: Reservingsnummer: <<res_nr>> Prijs € <<prijs>>. In dit geval wil ik de opmaak van Reserveringsnummer "Zoals ingevoerd" en Prijs als "Decimaal" of desnoods als "Valuta" met een punt als scheidingsteken tussen duizendtallen en twee decimalen achter de komma. Maar ik krijg dat niet voor elkaar zonder het tekstblok te splitsen of het Reserveringsnummer om te zetten naar een tekstveld. Is hier een trucje voor? Quote
Marsau Posted June 12, 2018 Posted June 12, 2018 Helaas maar één opmaak per object, zover ik weet. Je zou de opmaak van de prijs kunnen fixeren in een apart calculatieveldje. Zou je ook een custom functie voor kunnen maken ( valutabedrag weergeven, valuta teken en altijd 2 decimalen oid)... Quote
Recommended Posts