Jump to content
  • 0

Gebruik Get(TijdelijkPad) bij opslaan in containerveld

hgroenewegen

Question

Posted

Geachte leden, Ik probeer in FM (17) een aangemaakt pdf automatisch onder te brengen in een containerveld (PRO_inleencontract doc, zie afbeelding). Het script doet het niet, daarom deze vraag in dit forum.

Ik denk dat het probleem zit in het ingeven van de juiste pad namen. Ik gebruik Get(TijdelijkPad) om rommel op lokale HD te voorkomen. Het script werkt netjes al z'n taken af maar er verschijnt geen pdf in het container veld. Ik heb al de mij bekende opties geprobeerd, maar kom niet verder.

Kan iemand mij verder helpen?

Groet, Hans

script opslaan email en uploaden naar container.jpg

3 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

In regel 3 gebruik je het tijdelijke pad in $file (er staat al een / achter het tijdelijke pad dus die moet je niet nog een keer toevoegen)

in regel 4 en 5 gebruik je nog een keer het tijdelijke pad voor $file waardoor je 2x het tijdelijke pad krijgt en je geen geldig pad hebt in 4 en 5. 

Groet, Ruben 

• 1
Posted

Probeer eerst eens te kijken met data-viewer wat get ( tijdelijkpad ) etc oplevert. Vergelijk dat eens met wat fysiek een map aanwijzen en een estandsnaaam opgeven in de scripstap opslaan als pdf oplevert. Zo te zien werk je op windows, dus het resultaatpad moet er ongeveer uitzien als filewin:/C:/etcetc