Ga naar inhoud
  • 0

Gebruik Get(TijdelijkPad) bij opslaan in containerveld


hgroenewegen

Vraag

Geachte leden, Ik probeer in FM (17) een aangemaakt pdf automatisch onder te brengen in een containerveld (PRO_inleencontract doc, zie afbeelding). Het script doet het niet, daarom deze vraag in dit forum.

Ik denk dat het probleem zit in het ingeven van de juiste pad namen. Ik gebruik Get(TijdelijkPad) om rommel op lokale HD te voorkomen. Het script werkt netjes al z'n taken af maar er verschijnt geen pdf in het container veld. Ik heb al de mij bekende opties geprobeerd, maar kom niet verder.

Kan iemand mij verder helpen?

Groet, Hans

script opslaan email en uploaden naar container.jpg

Link naar reactie

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 1

Probeer eerst eens te kijken met data-viewer wat get ( tijdelijkpad ) etc oplevert. Vergelijk dat eens met wat fysiek een map aanwijzen en een estandsnaaam opgeven in de scripstap opslaan als pdf oplevert. Zo te zien werk je op windows, dus het resultaatpad moet er ongeveer uitzien als filewin:/C:/etcetc

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...