hbrendel Posted June 18, 2018 Posted June 18, 2018 Waarom krijg ik dit te zien? NB: ik ben wel ingelogd... Quote
andries Posted June 18, 2018 Posted June 18, 2018 (edited) omdat dat je icoon is Edited June 18, 2018 by andries Quote
andries Posted June 18, 2018 Posted June 18, 2018 dat is een forum over FMSummit2018, waar je een paswoord voor moet hebben om op te geraken. beetje lastig dat het overal te voorschijn komt, maar zo blijft het allemaal een verrassing Quote
hbrendel Posted June 18, 2018 Author Posted June 18, 2018 Ik snap het. Maar die regels zouden dan niet moeten worden weergegeven. Quote
Paul Sondervan Posted June 18, 2018 Posted June 18, 2018 Even klikken op "Markeer site als gelezen" en je bent ze kwijt. ? Quote
Peter Wagemans Posted June 19, 2018 Posted June 19, 2018 Sorry mensen. Het is inderdaad een subforum dat gebruikt wordt om de Summit voor te bereiden. Ik wil de organisators geen admin rechten op het forum geven. Met privilege-instellingen kan een forum volledig verborgen worden. Maar er is een eenvoudige manier om deze mensen wat privacy te geven, en dat is door dit subforum af te schermen met een paswoord. Wie spreker is op de Summit, krijgt dat paswoord. Heel eenvoudig dus. Sptijtig genoeg ondersteunt de forum software deze feature niet erg netjes in de activiteits-tab. Citaat omdat dat je icoon is Heerlijk he, zo'n nerdy opmerking.? Henk kan er gelukkig ook goed mee lachen. Quote
Recommended Posts