Jump to content
  • 0

Portalveld niet plakken en kopiëren, maar wel aanmaken!

marcelboot

Question

Posted

Wat is er aan de hand als ik geen Command-V kan gebruiken in een portalveld terwijl er wel records in de portal kunnen worden gemaakt??? Beveiliging en relaties staan maken van records toe, maar bewerken dus niet. Ik zie het even niet, maar wie ziet dat lichtje aan het eind wel??

5 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

Pas wanneer het portalrecord daadwerkelijk is aangemaakt kun je in een ander portalveld iets kwijt met Command-V. Je kunt de portalrecord aan laten maken door even buiten alle velden te klikken of binnen een script een commit te doen. In beide gevallen is het probleem dat je de portalrij kwijt raakt. Script-technisch kun je dat oplossen door vooraf te kijken in welke portalrij je zit en daar achteraf naartoe te gaan. Buiten scripts om betekent dit dat je weer even in de portalrij moet klikken.

• 0
Posted

Wat jammer dat ik daar zelf niet op kwam. Het blijkt de oplossing. gewoon even entertoets en verder invullen. Protaalrij blijft zichtbaar en plakken kan weer.

Dank je wel! Ben weer blij met je.