David N Posted August 24, 2018 Posted August 24, 2018 Beste kan iemand zijn licht laten schijnen op volgende ik denk niet dat ik iets aan database op dat lay-out of tabel heb verandert maar sinds deze ochtend zie ik dit . ik heb een backup file bekeken en ziet dat daar het resumé veld wel werkt naar behoren. Iemand idee waarom dit is gebeurd? Links loopt het resumé rechts niet velden hebben dezelfde eigenschappen ... snap er niets meer van Quote
0 Banach Posted August 24, 2018 Posted August 24, 2018 Links zie ik alleen maar een nummering van de regels daar hoef je toch geen resumé voor te gebruiken? Ik gebruik daar {{RecordNummer}} voor. Zie bv https://fmhelp.filemaker.com/help/16/fmp/nl/#page/FMP_Help%2Finserting-variables-on-layout.html (Leuk. schermfoto's ipv screenshots?) Quote
Question
David N
Beste
kan iemand zijn licht laten schijnen op volgende
ik denk niet dat ik iets aan database op dat lay-out of tabel heb verandert maar sinds deze ochtend zie ik dit .
ik heb een backup file bekeken en ziet dat daar het resumé veld wel werkt naar behoren. Iemand idee waarom dit is gebeurd?
Links loopt het resumé rechts niet
velden hebben dezelfde eigenschappen ... snap er niets meer van
1 answer to this question
Recommended Posts