Jump to content
  • 0

PDF preview sluit Filemaker Pro

Leen

Question

Posted

Goedemorgen allen.

Ik heb een database gemaakt met de mogelijkheid om een bestand in Pdf vorm toe  te voegen. Deze worden als interactive content weergegeven. Dit werkt prima, maar sommige Pdf's sluiten FileMaker na enkele seconden af wanneer ze in een card window worden geopend. Dit gebeurt steeds bij dezelfde Pdf's, maar niet bij allemaal. Zelfs wanneer je deze Pdf's alleen maar weergeef sluit FileMaker zonder enige waarschuwing af. Heeft iemand enig idee hoe dit komt? Alvast bedankt.

Knipsel1.PNG

Knipsel2.PNG

Knipsel3.PNG

4 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

PDF's zijn af en toe wat tricky, ik heb pdf's gezien die een FMGo lieten crashen en pdf's die opeens een zwarte achtergrond hadden.

Mijn 'truc' is dan om die pdf te openen in Acrobat Pro en op te slaan als 'Adobe PDF files, Optimized' met de instelling 'Make compatible with: Acrobat 10.0 and later'

Acrobat pro.png

• 0
Posted (edited)

Excuus aan de Mod voor de dubbele post, maar ik kan het vorige bericht niet bewerken.

Wanneer ik de Pdf in een normale layout open gaat alles goed, dus zou het aan de card weergave kunnen liggen?

Edited by Leen
  • 0
Posted

Opgelost.

Ik heb de versie van Acrobat Creative Cloud verwijderd en de gratis versie geinstalleerd en nu werkt alles. Onbegrijpelijk maar waar, maar ik ben in ieder geval blij dat het probleem verholpen is.