Ga naar inhoud

Datalogic scanner


Marsau

Aanbevolen berichten

Een beetje off topic wellicht.

Wil voor een klant een barcode scanner (ehhh mobile computer!) implementeren, om magazijn-posities te corrigeren. Klant heeft voortvarend een Datalogic Memor X3 aangeschaft, ter vervanging van oudere scanners. 

Aan Filemaker zijde geen probleem (vooralsnog), maar hoe krijg je dat F#!?* ding operationeel?

Aan handleiding etc geen gebrek, maar geen woord over een fatsoenlijke deployment. Is er enige ervaring onder de geachte confrères?

Link naar reactie

Als ik het goed heb begrepen draait hierop Windows CE 6.0, en kan FileMaker daar niet op draaien.

ikzelf heb een zebra scanner met Android op, en heb een Android app geschreven die interageert met de FileMaker API.

Ik ken je sterktes niet buiten FileMaker, maar die Android app die ik heb gebouwd is eigen een website en dan met Cordova als Android app laten draaien. Op PC kan je hetzelfde doen met Electron. 

 

Je bouwt dan webpagina’s die data ophalen uit FileMaker, wegschrijft etc. Dan gooi je er een Electron app rond en je kan het op PC installeren.

 

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...