Jump to content
  • 0

Een PDF probleem....

Woningstatus

Question

Hallo Allemaal,

Helaas loop ik vast... Nu heb ik een aantal print layouts welke ik tot één pdf wil exporteren... Dit gaat goed wanneer ik één record heb (dus bijvoorbeeld 1 factuur) met meerdere gegevens. Maak ik vervolgens een tweede record aan (een tweede factuur) met data dan gaat het mis... Niet alle data (uit bijvoorbeeld andere records) wordt geladen, slechts één record/regel. Verander ik "huidige record" in bijvoorbeeld "records die worden doorgebladerd" dan pakt hij wel alle regels maar dan ook van die van de eerste factuur. Wat vergeet ik?

Onderstaand de code.

Get Directory [ Aanmaak van mappen toestaan ; $map ; "Geef de map" ; Get (BureaubladPad ) ]

# pagina_1

Ga naar lay-out [ "pagina_1" (forms) ; Animatie: Geen ]

Variabele instellen [ $filename ; Waarde: $file & forms::_is_projectnummer & ".pdf" ]

records opslaan als PDF [ Herstellen ; Met dialoogvenster: Uit ; "$filename" ; huidige record ]

# pagina_2 

Ga naar lay-out [ "pagina_2" (forms) ; Animatie: Geen ]

records opslaan als PDF [ Herstellen ; Toevoegen ; Met dialoogvenster: Uit ; "$filename" ; huidige record ]

# pagina_3

Ga naar lay-out [ "pagina_3" (forms) ; Animatie: Geen ]

records opslaan als PDF [ Herstellen ; Toevoegen ; Met dialoogvenster: Uit ; "$filename" ; huidige record ]

# eind

Aangepast dialoogvenster tonen [ "klaar" ;

"De PDF staan klaar in de geselecteerde map" & $map ]

Ga naar lay-out [ "forms" (forms) ; Animatie: Geen ]

1 answer to this question

Recommended Posts