Ga naar inhoud
  • 0

Error: 10015 (Event has no subscribers (e.g. FMSE stopped))


Donamd

Vraag

Ik wou net een verbinding maken met een test versie van FMServer maar het lukte me niet.

De voorbije dagen heeft dit steeds wel goed gewerkt.  Ik dacht dat ik misschien het paswoord niet meer correct zou kennen, wat me verbaasde maar wie weet, dus heb ik via fmsadmin resetpw het paswoord opnieuw willen ingeven.

Nadat ik pincode in getoetst had en het nieuwe paswoord ingegeven kreeg ik de volgende melding 

Citaat

Error: 10015 (Event has no subscribers (e.g. FMSE stopped))

Op internet vind ik hiervan niets terug.  Iemand een idee ?

 

Link naar reactie

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik kom even terug op bovenvermelde vraag.  Naar aanleiding van het antwoord van Banach heb ik eind november het programma van FMServer gewist en opnieuw geïnstalleerd.

Begin december hebben we de volledige licentie aangekocht en geïnstalleerd.  Sindsdien heeft alles goed gefunctioneerd en ben nog volop bezig met onze vroeger FM versie 11 aan het aanpassen naar FM17.  Voorlopig wordt de FMServer 17 dus nog niet echt gebruikt in de productie.

Nu merk ik net dat de computer waarop de FMSever 17 geïnstalleerd staat een Windows update heeft gedaan en dat ik opnieuw niet kan inloggen in FMServer.  Bij het inloggen krijg ik een foutmelding op het paswoord.  Hier ben ik nochtans zeker van dat dit correct is.  Via  fmsadmin resetpw probeerde ik het paswoord te resetten en krijg hierop de foutmelding Error: 10015 (Event has no subscribers (e.g. FMSE stopped)).

Ik heb opnieuw FMServer gewist en opnieuw geïnstalleerd en is alles weer in orde.

Iemand een idee wat hier de aanleiding kan van zijn.  Ik ben kortelings van plan om de nieuwe versie van FMServer in productie te nemen maar zou het niet leuk vinden dat dit telkens gebeurt als FMServer niet op een correcte wijze gestopt is, want dat is volgens mij de oorzaak van het probleem.

 

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...