Malens Posted November 24, 2018 Share Posted November 24, 2018 Krijg in het menu calculatie de operatoren niet te zien. Weet iemand hoe ik deze kan laten 'verschijnen'? Quote Link to comment
0 Banach Posted November 24, 2018 Share Posted November 24, 2018 (edited) Bedoel je dat je dit kolommetje niet krijgt? Edited November 24, 2018 by Banach Quote Link to comment
0 Malens Posted November 24, 2018 Author Share Posted November 24, 2018 ja , heb ondertussen de oplossing gevonden . Moest bij de voorkeuren een Reset dialog sizes and positions uitvoeren om deze terug zichtbaar te krijgen Quote Link to comment
0 Banach Posted November 25, 2018 Share Posted November 25, 2018 Hardstikke bedankt voor deze terugmelding. Ik zou er nooit opgekomen zijn dat dit de oplossing is voor het niet zichtbaar zijn van die kolom. Ik zou al heel snel de voorkeursbestandjes hebben weggegooid en dat is dus nergens voor nodig. Quote Link to comment
0 Dirty May Posted October 14, 2019 Share Posted October 14, 2019 Bedankt voor de oplossing. Werd er ook mee geconfronteerd. Nadat ik noodgedwongen een nieuwe iMac aangeschaft had. En, Peter Wagemans, prettig om vast te stellen dat je na al die decennia nog altijd actief bent. Want kom misschien maar één maal om de 10 jaar op een site als deze terecht. Quote Link to comment
Question
Malens
Krijg in het menu calculatie de operatoren niet te zien.
Weet iemand hoe ik deze kan laten 'verschijnen'?
4 answers to this question
Recommended Posts