Ga naar inhoud
  • 0

SSL certificaat


Donamd

Vraag

Ik heb vandaag een SSL certificaat ontvangen van Comodo en dit ook geïmporteerd in de server.

Als ik naar de webpagina ga, krijg ik volgende melding :

 

Het standaard certificaat is geïnstalleerd.  Sommige eigenschappen zullen niet correct functioneren.  Raadpleeg uw systeembeheerder.

 

Wat kan hiervoor mis zijn ?

aangepast door Donamd
Link naar reactie

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Het probleem heeft zich blijkbaar opgelost. Vreemd

Nu ik deze morgen opnieuw naar de webpagina ging kreeg ik deze melding niet.  Ik heb geprobeerd via Chrome en via Internet Explorer.  Bij beiden geen probleem.

Gisteren had ik ook via Chrome en Internet Explorer geprobeerd en toen kreeg ik de melding wel bij beide browsers.  Probleem blijkbaar dus opgelost.  Alleen is me niet duidelijk wat er gisteren dan mis is gelopen.

 

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

Ik vind volgend bestand in de bundel terug "COMODORSAExtendedValidationSecureServerCA.crt".  Dit gelijkt fel op de naam zoals U opgeeft maar is niet helemaal hetzelfde.

Hier heb ik het nog eens mee geprobeerd maar dezelfde fout blijft verschijnen.  Er staat wel een slotje bij de URL waaruit blijkt dat het SSL wel actief zou moeten zijn.

De melding dat het installeren gelukt is heb ik ontvangen.

aangepast door Donamd
Link naar reactie
  • 0
7 uur geleden zei Donamd:

Het probleem heeft zich blijkbaar opgelost. Vreemd

Nu ik deze morgen opnieuw naar de webpagina ging kreeg ik deze melding niet.  Ik heb geprobeerd via Chrome en via Internet Explorer.  Bij beiden geen probleem.

Gisteren had ik ook via Chrome en Internet Explorer geprobeerd en toen kreeg ik de melding wel bij beide browsers.  Probleem blijkbaar dus opgelost.  Alleen is me niet duidelijk wat er gisteren dan mis is gelopen.

 

 

 

 

Het intermediate-ceritificaat heeft hier beslist bij geholpen, maar ik denk dat je daarnaast ook last hebt gehad van caching door de webserver of die van je browsers. Je had dus waarschijnlijk meer dan één probleem, maar mooi dat het is opgelost :-) 

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...