Ga naar inhoud
  • 0

Catalogus maken met vooraad gegevens


Thomassnel

Vraag

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

@menno Weet jij of er ook cursussen georganiseerd voor Non profit organisaties de cursussen die voor bedrijven worden aangeboden zijn voor ons gewoon te prijzig maar ik denk dat wij veel meer uit dit programma kunnen halen als dat we nu doen.

Dit is nog niet helemaal wat ik zoek ik probeer een catalogus te maken door middel van de vooraad die al in filemaker staat maar als ik dat doe krijg ik op een gekke manier deen aantallen er bij te staan hoop dat je me hier mee kan en wil helpen.

Link naar reactie
  • 0

Het lijkt me zinvol voor jullie om eerst wat basiskennis op te doen, daarvoor is er op internet zat documentatie te vinden (zie bijvoorbeeld de website van FileMaker) en je kan ook leerboeken bestellen bij bijvoorbeeld bol.com door in google even te zoeken

Op YouTube staan wat videos van Richard Carlton, die erg leuk zijn (en ik denk ook gratis, dus die prijs past wel bij jullie :-) ) Verder is er op Lynda.com ook zat te vinden van Chris Ippolite en ook zijn videos zijn erg interessant, maar daar moet je wel een kleine maandelijkse bijdrage betalen .... maaar de eerste 30 dagen zijn gratis.

Verder is een basiscursus bij Lesterius of bij  René volgens mij helemaal niet zo duur. Het begint zo te zien vanaf grofweg 500 euro voor een beginnerscursus .... dat bedrag ben je binnen een halve dag al kwijt aan het inhuren van een expert ?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...