Spring naar bijdragen
  • 0
Thomassnel

Catalogus maken met vooraad gegevens

Vraag

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0

@menno Weet jij of er ook cursussen georganiseerd voor Non profit organisaties de cursussen die voor bedrijven worden aangeboden zijn voor ons gewoon te prijzig maar ik denk dat wij veel meer uit dit programma kunnen halen als dat we nu doen.

Dit is nog niet helemaal wat ik zoek ik probeer een catalogus te maken door middel van de vooraad die al in filemaker staat maar als ik dat doe krijg ik op een gekke manier deen aantallen er bij te staan hoop dat je me hier mee kan en wil helpen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
  • 0

Het lijkt me zinvol voor jullie om eerst wat basiskennis op te doen, daarvoor is er op internet zat documentatie te vinden (zie bijvoorbeeld de website van FileMaker) en je kan ook leerboeken bestellen bij bijvoorbeeld bol.com door in google even te zoeken

Op YouTube staan wat videos van Richard Carlton, die erg leuk zijn (en ik denk ook gratis, dus die prijs past wel bij jullie :-) ) Verder is er op Lynda.com ook zat te vinden van Chris Ippolite en ook zijn videos zijn erg interessant, maar daar moet je wel een kleine maandelijkse bijdrage betalen .... maaar de eerste 30 dagen zijn gratis.

Verder is een basiscursus bij Lesterius of bij  René volgens mij helemaal niet zo duur. Het begint zo te zien vanaf grofweg 500 euro voor een beginnerscursus .... dat bedrag ben je binnen een halve dag al kwijt aan het inhuren van een expert 🤔

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden