Ga naar inhoud
  • 0

Website ontwikkelen in Filemaker


Donamd

Vraag

11 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik denk dat het kan maar het ligt niet voor de hand. Waarom zou je niet kiezen voor standaardoplossingen als Magento oid?

ik heb een soort klantenportaal opgezet voor een klant. Dat komt in de buurt van ene webshop. Er zijn veel aspecten waar je over na moet denken om een goede ervaring neer te zetten. Aan betalingen van bestellingen heb ik mij niet hoeven te wagen, maar denk dat je met de huidige mogelijkheden van FM17 een goede interactie met betalingssystemen zou moeten kunnen bouwen. 

De vraag die je zelf moet beantwoorden blijft: waarom kiezen voor deze moeilijke weg?

 

Link naar reactie
  • 0

Ik gebruik nu Joomla maar ben niet 100 % tevreden van onze website.

Ik ben nu ook wel weer geen professionele filemaker ontwikkelaar maar vind dat ik beter uit de weg kan voor het werken met Filemaker dan met Joomla.

Zo lang ik tevreden ben met de standaard mogelijkheden van Joomla is dit zeker interessant, maar als ik iets meer naar mijn hand wil zetten, denk ik dat het voor mij gemakkelijker zou zijn om dit met FM te doen.

Link naar reactie
  • 0

hangt er vanaf hoeveel mensen je verwacht.

maar als ik lees dat je vooraan in Google wil te voorschijnkomen, dan is webdirect niet de juiste oplossing, zowel niet naar kost als naar infrastructuur.

als je niet tevreden bent van Joomla, moet je eens gaan kijken naar andere zoals Wordpress etc. Wat je wel kan doen is vanuit filemaker deze gaan aansturen.

Link naar reactie
  • 0
Op 28/01/2019 om 12:40 zei andries:

Joomla, moet je eens gaan kijken naar andere zoals Wordpress etc. Wat je wel kan doen is vanuit filemaker deze gaan aansturen.

Kan er iemand hier een woordje uitleg bij geven aub. 

Ik heb hetzelfde probleem, wil voor een vogelwerkgroep een simpele website bouwen. In filemaker zou me dit lukken met de kennis die ik hiervan heb.

Verder heb ik nul ervaring met het bouwen van een website dus een (om)weg via filemaker zou me goed uitkomen.

 

Alvast bedankt en groetjes,

 

Misj

Link naar reactie
  • 0

Wordpress en Joomla zijn frameworks. Je installeert wordpress op een webserver (desnoods in je eigen meterkast), kiest een template (het uiterlijk). en dan werkt het in feite al.

FileMaker heeft webdirect, maar kost je wel 10-16 euro per maand per gebruiker. Zoek in google eens met: "wordpress website bouwen" en verdiep je er eens in, het kan je veel tijd en geld besparen. 

Link naar reactie
  • 0

Hallo Misj,

Wanneer je Gutenberg in Wordpress gebruikt ( die zit er standaard in) ben je misschien wat meer beperkt, maar het is kinderlijk eenvoudig en je hebt binnen no time een goed werkende basic website. Je hoeft geen programmeer ervaring te hebben en er staan genoeg videos online die je kunnen helpen. Zelfs wanneer je wat meer kijk op Wordpress krijgt kan je nog uit de voeten. En de kosten zijn te verwaarlozen. Wanneer je wat meer kennis hebt opgedaan kan je met een plugin als bijvoorbeeld Elementor een geweldige website met Wordpress maken.

aangepast door Leen
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...