Ga naar inhoud

Declaratie applicatie zelf bouwen


goosse

Aanbevolen berichten

Voor mij alweer een tijd terug dat ik met filemaker heb ontwikkeld maar ik heb een vraag gekregen van iemand om hem te helpen met een bepaald probleem.

Wat ik zou willen of onderstaande vraag met behulp van een filemaker applicatie opgelost/ondersteund kan worden.

Het gaat hier om een praktijk waar we rechtstreeks bij de ziektekostenverzekeraar willen gaan declareren. De applicatie die gebruikt wordt in de praktijk kan een standaard bestaand maken met daarin per patient de uitgevoerde behandeling. Dit bestand moet worden ingelezen voor alle patienten en vervolgens per verzekeraar een nieuw bestand met wederom een specifieke layout. Vervolgens krijgen we van de verzekeraard een nieuw bestand terug en dat bestand moeten we inlezen en tegen de bestaande behandelingen aanhouden zodat we weten welke zijn er helemaal vergoed, welke deels en welke helemaal niet. Als we dat weten willen we per patient een factuur maken met de niet vergoede kosten.

Denken jullie dat dit mogelijk is met filemaker (mijn kennis is behoorlijk verouderd vandaar de hulpvraag)?

Alvast bedankt voor het eventueel meedenken

Link naar reactie

Klopt interactie met Vecozo is nodig maar dat kan via bestanden die geupload moeten worden. Probleem is met name dat het xml files zijn die volgens een specifiek formaat aangemaakt moeten worden en weer ingelezen moeten worden als ze terugkomen. 

Ik ga eens kijken hoe met filemaker 17 een en ander werkt. 

Iemand nog tips voor een online training?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...